RSS

Wah, dah pandai mengemas anak dara nih..

Bismillahirahmanirahim



Sejak balik dari cuti, perut abgfiz memang tak ok. Asyik tercirit-cirit je, muntah-muntah pun ada. Nak kata dia makan benda tak elok, saya pun duk makan benda yang sama. Saya tak pula jadi macam tu.. Semalam abgfiz puasa nazar, saya masakan nasi beriani untuk menu berbuka (saya yang mengada nak makan sebenarnya..) Esoknya, perut dia terus tak ok, sebelum ni duk masak nasi beriani ok je.. Hari ni dah tak tahu berapa puluh kali duk ulang alik ke toilet, muntah-muntah, suhu pun dah tinggi. Termometer pun duk keluar muka masam je bila amik suhu badan dia. Maksudnya dia tak sihatla tu.. Sian pula..



Hari ni dalam sejarah, anak dara pandai mengemas dan buka laci. Sebenarnya dah lama dah pandai buka tapi tak pula dia kemas barang. Tadi selepas je basuh pinggan, saya masuk bilik terkejut betul tengok anak dara... dia buat...



..

...

....

.....

......



tada...





Keluarkan semua barang dari laci tepi katil.. Good job..








Gembira tak terkata anak dara ni..






Kembali kemas-kemas




kan dah kena tegur dengan umi...umi garang..





Tika umi ralit tonton Tv sambil lipat kain, ni pula kerja anak dara..





Buka closet baju, keluarkan baju-baju Iman..





Bagussss..







Dah nampak ciri-ciri anak dara yang rajin. Kuikui..



Meh kita tengok macam mana anak dara mengemas closetnya.. Jeng jeng..






Video ni pula, dah lama sebenarnya.. Pandai naik turun katil sendiri. Bila nak tidur je senyap-senyap naik katil capai kain bucuk dia tu, baring dengan sendiri..




  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

6 comments:

Sharini aka Ummi Khayra said...

ohhh iman ni mmg pndi mngemas... ada gaya tuh jd budak rajin... hihihihi iman comel.. sila buat lg... ks ummi senang hati.. :P

deena farhana said...

lahaiii iman!!...sian umi..umi la yg kene kemas balik seme tuh..hehehe

aLyNnZ said...

siannyer kt husband..cakap bab muntah2 kepala otak alin terpikir mana lar tau kot2 iman akan ada adik..hik2..

erm x sia2 ada anak dara leh tolong memunggah hik2..apa2pun comeinyer iman ngan dress love tuu..tembam lar iman..

Ummi Salsabila said...

wawawa..ajinnya iman mengemas! le geng dgn kakak aufa yer.mmg fav dia bab2 mngemas ni.hehe.comel btul iman..suke bju dia.cute!

NURUL IZZA said...

kaknini: umi Iman pun ghajin juge..ghajin bebel!.haha

deena: aah la kaka oi.umi ghajin kemas sbb tu iman ghajin kemas juga =)

alyynz: alin, kalau iza preggie hubby sihat walafiat. Iza je yang tak sihat. Jadi tak ada kaitan hubby muntah2 tu..=))

alah, danish lagi bam bam.degan mata sepet lagi..

US: oo akak aufa pun rajin kemas juga ye.yey...Iman ada geng!

.:mUnies:. said...

nasywah sy pon suke mengemas ..huwaaaaaaaa

Alhamdulillah, terima kasih kerana membaca. Syukran Jazilan