RSS

Rejab datang lagi..

Bismillahirahmanirahim

Cepat betul masa berlalu.. dah rejab rupanya. Lepas ni syaaban, terus ramadhan. Bila dah sedar rejab ni, mesti duk teringat kat USM. Asal je amsuk rejab, terus berlumba-lumba puasa (biasanya ganti). Tapi bila dah start puasa tu, syang pula nak tinggal kan?

Tapi duk sini langsung tak rasa aura ramadhan. Hari ni abgfiz puasa, niat di hati nak puasa juga tapi teringat Iman je, terus tak jadi. Takut susu kurang!

Dah nak ramadhan ni, tak sedar pula Iman dah nak masuk setahun. Cepat betul masa menghambat.. (pandai-pandai je buat ayat).. Apa-apaun rindu betul saat belajar dulu, tak fikir benda lain selain buku. Sekarang dah tak sama macam dulu..

p.s: Betul-betul rindu saat di USM

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 comments:

Ummi Aisyah || Cik Yah said...

patut pun orang cakap Las Vegas ni 'syurga dunia'..macam2 ada..:P

p/s:kena kumpul duit ni nak g jalan2 tengok tempat orang lak..pastu bley mintak izza jadik tourist guide heheh

~: UmmiNor:~ said...

izza,

saya pun rindu bangat kat usm...last kat sana thn 2004, knovo ngan perut sarat ekekekeke.
rindu nak makan swafood kat teluk tempoyak huhuhuh

MENTARI_KABUS_PAGI said...

Mek..
wuaaaa..saya rindu jugak..waktu2 skang, terasa time stady dulu la yg terindah, xdela perit pk camne nak cari duit lebih..enjoy with friends..blajar ttg hidup..hurmmm..everything was gone, n changed!
nway mek, rindu nak borak ngn awak laa..ada rahsia hati tak terucap (^^)

Alhamdulillah, terima kasih kerana membaca. Syukran Jazilan