RSS

Coretan si umi dan si kecik

Bismillahirahmanirahim

Kali ni, kena layan gambar Iman pula. Ghamai benar org nak nengok Iman nih. Glemer jugak Iman ye.





Dalam diam Iman..


..

..

..

..








Umi : Buat apa tu mek?






Umi : Lor...koyak-koyak tisu.. Pndai pula dia koyak kecik-kecik, boleh jadi tukang lipat tisu bila ada kenduri neh..
Ada sape nak amik tender?






***************



Iman : Hai.. today I'm wearing ummi's jilbab





Iman: Umi please don't disturb. I'm watching Yo Gabba Gabba




Iman: Eeee....







******************





Nota umi : Tika umi sedang solat, Iman sedang kemas selimut-selimut Iman di closet Iman. Lepas tu cuba letak atas kepala. Lepas je umi solat, umi bantu Iman pakaikan tudung








Iman : I think I'm prettier than ummi


Umi : Cewah.. duk menilik cermin tu haaa







Iman : Can you see my teeth?







Iman : Um.. I just love being myself








*****************



Umi : Semalam, tika ayah sibuk vacum carpet, Iman pun sibuk memantau..





Iman : Ayah, don't touch my thing.






Iman : Ayah, here a little dust .







Iman : Yey, I can play again


Nota umi : Mainan tu Safiyyah punya, untie nadiah dan uncle zaki bagi. Tapi Iman pandai tolak je, nak jalan dengan guna benda tu tak pandai pula.

*************


Iman's step..


video




  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 comments:

aNiS tHe BumbleBee said...

ish ish ish...pipi diaaaa...rasa nk giget2!!! gewam tul!

Ummu Ammar said...

TQ Iman..Makcik tgh tensen2 ni...terubat gak hati tgk gelagat Iman ni..hihihi

NURUL IZZA said...

kak anis : hahah jumpa Iman gigit2 ye..

ummu amamar: nasib baik ada Iman kan makcik, boleh juga buat makcik gelak..=)

p.s: itula racun, itula penawar kan?

Ummi Aisyah || Cik Yah said...

wah..dah macam pempuan solehah bila pakai tudung camtu.so sweet..ameen

Alhamdulillah, terima kasih kerana membaca. Syukran Jazilan