RSS

Ais di dahan~

Bismillahirahmanirahim

Gambar kat bawah ni diambil ketika abgfiz balik dari ofis br je tadi. Pagi ini, hujan tak adala lebat sangat tapi hujanla. Suhu 1 C je. Cantik sangat hujan yang jatuh di dahan dan menjadi ais. Salji yang turun 2 minggu lepas masih tak cair-cair lagi. Sebenarnya, awal-awal salji turun seronok nak main, dah lama lepas tu, mulala rindu nak tengok matahari. Susah sangat nak ada matahari merah kuning terpancar winter ni. Sebab tu bila matahari keluar je, ramai sangat bawa anak-anak ke park, berjalan-jalan. Itulah nikmatnya matahari.


Refleksi kamera kot. tiba-tiba dahan warna merah




Pokok depan rumah kami. Awal musim bunga, cantik sangat.. bunga-bunga merah ala-ala sakura gitu ;)






cantik kan kejadian Allah? menakjubkan..










  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

8 comments:

annie said...

subhanallah....cantik! cantik! cantik!..

LanaBulu said...

Rakamlah sebanyak mungkin..keindahan diperantauan buat kenangan rakan taulan dan anak cucu..
Bersyukur..

yatie chomeyl said...

subhanallah...mmg cantik. syukur kan di beri peluang merasa pengalaman tak ternilai camni

NURUL IZZA said...

ani: cantik kan? kan kan?

lanabulu:syurkur dapat merasai nikmat yg dikurniakan

YC: cantik kan?? memang rs takjub

lailasani said...

cantiknyeee.. sy tak pernah tgk yg mcm ni depan2 mata...

NURUL IZZA said...

lailasani: cantik kan? indahnya ciptaan Allah bila merenung dgn mata hati..

aLyNnZ said...

alin br jerr bc skit2 entry blog awk..seronok bc kisah awk diperantauan..

kejadian ais didahan nie..
cantik sgt, menunjukkan kebesaran Tuhan..

Miss jane said...

成人論壇,080聊天室,080苗栗人,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,正妹,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人電影,成人遊戲,成人文學,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,正妹牆

Alhamdulillah, terima kasih kerana membaca. Syukran Jazilan