RSS

Tarzan ke Perempuan Melayu terakhir??


Bismillahiahmanirahim


Alhamdulillah, Iman dah masuk 7 bulan.. Akhir-akhir ni Iman dah mula memanjat. Skill panjat memanjat ni baru perasan dalam 2-3 minggu yang lepas. Iman mungkin cuba untuk berdiri dengan sendiri tapi masalahnya selalu jatuh. Bukan apa, risau pula asyik jatuh je kepala dia tu. Dah tu mulala buat muka tak bersalah. Kadang tu gelak-gelak sendiri pun ada. Iman nak jadi tarzan ke suka panjat-panjat nih?? Kadang gelak sendiri-sendiri. Seronok kan??
















Yang paling tak tahan, bila je ummi sedang solat, Iman pun nak panjat ummi. Dah tu, kalau terjatuh, dia duduk dan tenung ummi. Tenung punya lama dan gelak-gelak. Kadang tu tak khusyuk betul solat kalau Iman duk gelak. Tak tahu apa yang menggelikan hatinya.


Bila ummi tengah masak pun sama, suka je tarik kain/seluar ummi. Konon nak berdiri. Ummi tahula syurga bawah tapak kaki ummi tapi tak payahla asyik pegang kaki ummi je.




Pandai membaca.. sebenarnya lebih kepada tengok gambar je pun ..


p.s: pendek betul enry pasal Iman. Lina, dah terubat rindu pada Iman? Okeh, nak masak nasi lemak pula ne~~

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

23 comments:

lina said...

comel nye iman...
lina suka gmbr yg last tu...khusyuk je baca buku tu....hehehe

miloicekaw1119 said...

ala comelnye..
bape kilo ni??

AshAnas said...

comelnye pipi iman.... dh 7 bln dh kan, kejap je ms berlalu....

b.O.n.d.a said...

cOmelnyeeee!!!
geram nak cium iman nih!!!
muah muahh dari aunty =)

Ummi Salsabila said...

cptnye iman membesar.rs mcm baru je dia lahir.hehe.

ksyuknya baca buku..clever girl!

Confession of a Coffeeholic Mama-Miya said...

ya Allah, cutenye dia punye sengih tu..

cik oryza said...

salam kak.. comeinye iman! senyum lebar sampai xnampak mata! rasa xpuas tengok

aLyNnZ said...

alamak geram lar..imam brtambh2 gebu,montok,gedebab..lama xtgk iman.hope kita xlost contact..izza thanks 4 the award..

aLyNnZ said...

cenyum comei sampai xnampk mata..mata sepet..haha..pndai bc buku teruskn usaha yer..

aLyNnZ said...

alamak geram lar..imam brtambh2 gebu,montok,gedebab..lama xtgk iman.hope kita xlost contact..izza thanks 4 the award..

Ummu Ammar said...

Suka gambar baca buku tu.. macam iya2 je dia baca..memang cute girl la Iman ni...

Nida said...

Cutenya cucu atuk ni... nasib baik jauh, kalau dekat dah lama kena cubit pipi tu

Sharini aka Ummi Khayra said...

tembamnya iman..... :)

aLyNnZ said...

nurul alin bg mak alin tgk pic iman..mak alin kata eh eh..lebih kurang cam muka danish..iman versi gurl danish versi boy..hehe xtau lar tang mana yg sama maybe tang mata yg sepet time ketawa..

LanaBulu said...

Kurangkan makan nasi lemak tu ..kat negara sejuk nanti bertambah kilo tu kang...
Iman slim..mak dan abah dia yg berkilo2..hee

aNiS tHe BumbleBee said...

alololo....cute betul si comel iman ni.....pandai die ni...

Roziana (MSU) said...

salam... hai izza, ingat lagi tak kat kak ana, yg rapat dgn husna mase kat desa harapan ,USM dulu.Yg same2 jadi exco dgn abg am.

Ummi Hanie said...

akk pun tergelak tgk gambar Iman tu...so adorable !! trbayang cmne laa dia trgelak2 tuuu..mesti comeyyyy ...geramm nyer...

bby zaid plak skrg ni tramatlah manjanya sjak kena tinggal masa akk temankan Izzah masuk wad aritu,...kesiann dia kena tinggal..trpakse..so dia mcm dah serik le,nk akk brkepit je dgn dia

aNNa said...

sangat seronok Za menjaga dan mendidik babynya sepenuh hati. happy!!

miloicekaw1119 said...

jom join contest..

http://miloicekaw1119.blogspot.com/2010/04/contest-specticular-specky.html

Chik Na said...

geramnya tengok iman yg makin chubby ..chik na suka sgt gamba yang mula-mula sekali tu..

NURUL IZZA said...

lina: hehe mcm ayah dia kan?/ khusyuk baca buku

miloicekaw: kilo? hari tu belum 9 kg lag..skg xtau berapa..nant akak timbang, post kt sini eh? mehla sini ajga iman.kakaka

ash anas: cepat ms berlalu kan? anas pun dah besar..

bonda: muah utk untie juga..

us: tq untie ;)

mama miya:hehe mekaseh untie ;)

cik oryza: salam oryza..tuhla sepet mata2 xtau mana datang mata sepet tu =)

alyynz: insyaAllah iza keep blogging. take care ye alin

- hehe aahkan..danish mata lagi sepetla alin.hehe

ummu ammar : iya 2 je baca tuh.konon khusyuk =)

maksu: ala nant dekat asyik merah je pipi sebab atuk suka cubit =)

kak nini: hehehe..mcm khayra dulu2.hahha

NURUL IZZA said...

LB: nak kurg mcm ne ye sebab asyik lapar je..huhu

kak anis: berbulan madu di msia kah? tq untie

Roziana : kak ana..kenal lg..ingat lagi..iza try serach kt facebook xjumpa.huhu

UH: akak..org kata baby manja nak dapat adik tu/...hehe

gambar kt wad tu mcm izzah dh sihat baby zaid plak yg sakit ;p

anna: mekaseh..aminnn

miloicekaw : ada ms akak terjah ye..

chik na:hehehe..mata sepet + tembam..makan banyak.=))

Alhamdulillah, terima kasih kerana membaca. Syukran Jazilan