RSS

Semua nak makan~

Bismillahirahmanirahim



Iman.. apa yang jumpa mesti nak kutip makan. Sekarang Iman dah pandai meniarap, dah meniarap tu pandai pulak mengesot (yeke perkataan ni? tak pasti pula bahasa melayu apa, tapi ni loghat kelate) . Dah mengesot tu, semua benda dia jumpa, semua nak masuk mulut. Kadang tu leka sikit je umi tengah masak ke, tengok-tengok Iman dah nak masuk bawah sofa. Hish Iman ni..


Dah tu suka sangat golek-golek badan. Kalau nak mandi ke, kena pastikan Iman tidur atau ada abgfiz nak tengok. Kalau tak, dia entah kemana, tak pasal-pasal jatuh dari katil. Iman.. iman..













p/s: gambar kurang cantik. blur.. Iman tak nak duk diam


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 comments:

Ummi Hanie said...

salam iza,

wahh dah mengesot iman yer..kalah Zaid..zaid ni meniarap pun x brape nak suke.sat je dah nangis,dia tak pandai nak adjust agaknye..hehehe..xmcm abg dia masa bby dulu,pantang tiarapkan je,mesti tido.sng betul!

mak oii..tembam bam bam si iman ni..bab tu same dgn zaid..tiihihi
jage anak leklok yer...:)

puan punyer said...

caiyok iman.....

NURUL IZZA said...

UH: salam akak, zaid tembam kan..sebab tu berat skit.ekekek
take care ye akak

puan punyer : mekaceh antieee..sarah apa khabar?

Alhamdulillah, terima kasih kerana membaca. Syukran Jazilan