RSS

Kerana dia..

Bismillahirahmanirahim



Kadang-kadang, kerana dialah hati ni membara nak meletup,


kerana dia jugalah hati ni sayu


kerana dia juga hati ini cinta dan kasih


kerana dia juga hati ini belas


kerana dia juga hati ini ketawa


kerana dia juga hati ini gembira..


semuanya kerana dia..


Diala racun, diala penawar..





Tak tahu mana dia belajar menari macam ni. Layan ajala..


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

8 comments:

yatie chomeyl said...

comeyl Iman nari, supo teletubbies kui3x

.:mUnies:. said...

kuat pengaruh tv budak ni, hihi, comey plak main pusing² cam tuh...

Nida said...

Salam Izza.

Lama Maksu tak ke sini... apa khabar? Kami sihat (macam surat pulok dohhh..hehe)

Semoga Iman dan baby sihat, semoga Hafiz tenang dan berjaya dan semoga Izza terus ceria :)

mamasadiq said...

salam izza. hehehe.. iman: macam macam ada...

Siti said...

Iman...Aunty Qis baru je dapat tgk Iman menari pg2 ni...mlm2 internet slow..terhibur rase la, syg...cute sgttt ur dance, dear..hehehe

Teacher Oh Teacher said...

haha..lucu

Chik Na said...

makan nasi sambil menari yea..so cute.. berhempas pulas Iman nak pakai headphone tu ;-)

nora said...

hehe..comel
mcm kawan sin chan :)

Alhamdulillah, terima kasih kerana membaca. Syukran Jazilan