RSS

update

Bismillahirahmanirahim

Dah bersawang dah rumah saya ni. Huk... Rumah blogger lain pon tak sempat nak jenguk. Sihat ke semua? Sekarang jam 1026 malam, tadi konon nak meneman abgfiz buat keerja. Last-last saya yang lena.. Mata pun dah kuyu sangat dah ni..

Ramai pula nak tahu cerita Iman sekarang. Bukan saya tak punya masa untuk berblog, juga bukan sibuk sangat pun.. tapi kerusi meja komputer ni harus jauh dari meja. Kenapa? Sebabnya, Iman akan sibuk kan diri untuk naik dan berlepak-lepakan di atas meja komputer ni (apa punya ayat da.. belit-belit..). Silap haribulan, jatuh..

Malam hari pula, lepas je solat isyak automatik mata saya dah kuyu sangat. Mata dah kuyu bermakna bantal akan disorong tak lama lepas tu. Kadang tu, saya nak tidurkan Iman je pon.. Iman tak tidur, saya yang lena dulu. Haishhhh..
InsyaAllah ada masa dan rezeki, saya update kan satu-satu kisah anak perempuan saya, ada masa saya updatekan cerita ceriti kami disini. Sekarang dah mula musim luruh, sejuk nya awal pula tahun ni. Kat rumah pakai stokin je, malas pula nk buka heater - buka heater akan bertambah kering kulit kami anak beranak..
Till then... selamat malam..


p.s: sedar tak sedar, kandungan dah masuk 5 bulan dah. cepat betul masa berlalu kan???? huhuuuuuuuuu

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

7 comments:

yatie chomeyl said...

comey iman pakai tudung

AshAnas said...

izza, due 2011 jugak ek? tu tudung raya iman ke? comel sangat iman....

Chik Na said...

tahniah izza... x lama lagi iman ade geng la...

Lama akak tak jenguk izza dan berblog di arissaputri...

.:mUnies:. said...

hi izza,

moga sihat2 selalu..agak² iman dapat adik laki ke pomp ? huhu

NURUL IZZA said...

YC: comey2 jugok, fenin2 palo jugok kade2 laye dio.adoiila

kakshira: aah iza due bulan MAC nnt.akak bila eh?

chikna: iza pon dh lama sgt tak berblogging.ni pon sbb hubby duk paksa2.xnyempat

munies: hi munies.. ekekeke xsurela..laki ke pompuan ke tak kisah..asalkan dia selamat sudaaa =)

fatonahHairil said...

salam izza...
tak sangka izza dah preggy 5 bulan..akak igt baru lagi..hehehhe..
semoga ceria selalu..

aLyNnZ said...

dah 5bln izza..? jap jew ms berlalu..alynn plak yg xcited nk tgk bb izza..sonoknyer deliver baby kt oversea..

Alhamdulillah, terima kasih kerana membaca. Syukran Jazilan