RSS

Hobi

Bismillahirahmanirahim

Meh kita tengok dan layan Iman ni.~~`


video

Inilah antara hobi Iman.menjerit nak bersembang. Nyaring suara dia. Menjerit sampai terbatuk uhuk, huk....

video

Ini pulak aksi nak meniarap. Hisap jari sebijik macam sape ye??

video

Yang ini, antara yang terbarulah, suka sangat main dengan kain masuk mulut dan angkat kaki. layan je

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 comments:

annie said...

za...betulla org kata tgk baby ni hilang segala masalah, tenang....

suci sungguh baby2 ni...

kat mane nk tgk banyak baby ye?..hehe

suke tgk iman pakai tudung,nati aunti ani belikan satu ntuk iman ye, insyaAllah....

ashraflatif said...

haa, Iman. Uncle paling hensem dalam dunia dalam melawat. Cakap kat ummi, pakcik (makcik la) mengandung lambat lagi. Tunggu Iman dapat adik dulu kot :p

Nida said...

Ni mesti ikut habit ayah dia masih kecik2.. sebab muka Iman macam muka ayah, perangai pun mesti sama..hehe

NURUL IZZA said...

antie ani: ewah2..antie..nnt balik mesia iman nak tuntut..ekekek

ani, bb mmgla sbb xde dosa kan.xpe nnt kawin ani, ade ank peluk anak bila time marah n stress.insyaAllah nk mrh xjd, stress jd tenang

ashraflatif: ensem la sgt.;p

maksu: haha mak ckp bukan habit ayh die.. ayh die banyak akai..ekekek..ikut umi die la kot..ekekek9padahal umi pon banyak akai)

Alhamdulillah, terima kasih kerana membaca. Syukran Jazilan