RSS

Hisap jari kemudian hisap kain >_<

Bismillahirahmanirahimmm


Inilah hobi Iman yang terbaru. Sengaja umi letakkan kain untuk alas- supaya Iman muntah di atas kain tu. Barang-barang mainan yang dibeli disini memang niat untuk bawa balik ke Malaysia- untuk adik-adik Iman nanti. ;) Jadi, perlu bersih untuk tahan lebih lama. Entah kenapa Iman sekarang apa yang ada dekat dengan mulut dia, semua nak masuk ke dalam mulut.























--@ semua pink - umi sangat suka pink. Kalau boleh semua nak pink. Tapi ayah tak suka pink. ;(

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

9 comments:

Nida said...

Lepas ni bersedialah bila anak dah pandai masukkan barang2 dalam mulut..hehe... tak terkejar ummi dibuatnya

Nadiah Sidek said...

ni mesti ummi iman pun cmtu ms kecik2 dulu. ehe..

atienanurin said...

memang ler budok meme suko lau hisap bende2 kt dio tuh..meme gitu la. budok lau dh makin membesar

Idah a.k.a Wirdatul said...

wah comeynye iman..pinky gitu..dah pandai isap jari dan kain ye..koho2 nok beso tu..lepas ni dapat kaki..hah maunya ummi izza ni tak menang tangan..semoga iman jd anak yg solehah ye..

Atif said...

adik-adik iman?hehe..dah ready ke..haha

NURUL IZZA said...

maksu: hha tuhla risau nih.satg masuk ape2 dlm mulut jenuh pggl 911

kak nadiah: ehe (blushing). tak kot umi ok je dulu.hahah

ain: eleh brapo anok doh cik arr weh..pdi jah buat spekulasi sendirik.haha

kakidah: ehehe..dh beso eh? satg sume duk hisap.haha

aminn doa untie idah ;)

kaklat: weh cik kak..kan dh tulis tu 'nnt balik meisa' memg lmbt lgla kak oi.hahah satg dia dulu..hahah mana tau ekekek ;p

muqay said...

Aish sblm ini banyak baju pink, tapi kini tidak lagi krn walidnya mmg tak suka kaler pink,

pink kaler auw!

NURUL IZZA said...

miqdad; pink warna kelembutan dan ketenangan.rasulullah suka pink. pink melambangkan kewanitaan.kalau laki suka pink pelik la tu.hahah

for me, dunia tanpa pink tidak berseri.. ;)))

kalau abgfiz suka tu sah2la..pelik.haha..abgfiz kan.warna biru (cekak) dan hitam (lelaki perkasa) entah ya atu tidak..

Atif said...

hahah..k.lat??serik ah za..bersalin tok serik..tp serik nok jago luko maso pantang..huhu..lmbt lagi ah..insyaAllah..

Alhamdulillah, terima kasih kerana membaca. Syukran Jazilan