RSS

Tak duduk diam~

Bismillahirahmanirahim..

Atas permintaan TINGGI makcik-makcik Iman, umi letak beberapa video untuk tontonan umum

1) Video ini tika pertama kali Iman keluar berjalan depan rumah. Sejak dari itu, lepas je umi solat asar, mesti Iman duk depan pintu tunjuk pintu (nak keluarla tu..). Tak pun duk tepuk-tepuk pintu rumah. Jadi pak guard!

video

2) Malam tadi : bangun je jam 10 malam (tidur jam 8 malam), kerjanya asyik berjalan je, jalan dan lompat, panjat kerusi, pi kubey-kubey pinggan mangkuk.

video

3) Sambungan dari 2)

video

P.s: takat ini dulula kot. Lain-lain ada mood upload lagi

p.s: video 1) tu bising sebab angin kuat

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

5 comments:

Rosnah binti Muhd Yusoff said...

haha..comelnye..berusaha die nak naik..akhirnye berjaya..huhu..bila la nak jumpe iman ni..kuikui..

hans said...

comel3

lina said...

sungguh iman nak nek krusi tu...suka tgk..hehe...bgus iman!tak putus asa..makuda nak blajar dr iman lah..hehe

aLyNnZ said...

alorr..auntie alin xdpt nk tgk video2 nie..ntah xtau lar knapa frustnyer..tp auntie tau iman dh semakin mmbesar bagai juara..kesana kesini rajin mmbantu ummi kan..? miss u muahh

Teacher Oh Teacher said...

besar doh iman dih...bulih jjaley doh..lama x buka blog

Alhamdulillah, terima kasih kerana membaca. Syukran Jazilan