RSS

Bunga lagi??

Bismillahirahmanirahim



2-5 minit sebelum subuh, meh layan gambar dibawah (ecewah..macam arahan pulekk )





Yeay, dah pandai pegang sippy cup.






Gaya duduk sopan dan terkini : saat ralit tonton moose and zie





Ghajin sangat baca buku : ghajin juga kubey-kubey





Fuyooo... khusyuk tak terkata


------------------------


Bunga kat bawah ni sempat saya snap ketika berjalan mengambil dan memakan angin bersama Iman. Ejan, tulip tak jumpa lagi..


Apakah nama bunga ini?


Buah ceri kah? Rasa bukan


Bunga buah di atas



Yang ni cantik betul.. Kalau berkembang mesti nampak ala-ala sakura blossom gitu



Ini pun sama, agaknya pokok yang sama tapi warna lain kot


Pokok depan rumah sudah berbunga.. Yeeeehaaaa~!!



p.s: Buat keluarga sekalian, gambar Iman ada di atas.


p.s: baru selesai menonton Al kuliyyah - zon kritikal. menginsafkan!
p.s: For some reason, diam lebih baik


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

12 comments:

Ummi Hanie said...

iman dah steady duduk !
zaid pun dah duduk steady sejak umo 6 bulan lagik..cuma dia xmo meniarap n merangkak...nek walker jer..sana walker diharamkan kan?

wow so pretty lor bunga2..xlama lagi blossom la ek..apa nama?spring kann..

aNNa said...

wah. bunga yang indah~~
iman pun indah juga~~
banyak posing yang comel !
ejan dok gila ngan anak buah je la setakat nie..hee~

kalau jumpa tulip, sila tangkap mereka banyak2. mesti shantek sgt!! =D

cik oryza said...

iman sangat comel bile pakai riben atas kepala tu!!! bestnye musim bunga... kt usm ni pun pokok2 bunga merah dan kuning dok galak berbunga... hehe

fa10 said...

Bunga pink tu rasanya nama cherry blossom, x tahu ler betul ke x.. hikhik...
mmg cantikkan, menggebu mcm kapas. kat sini x kembang lg

yatie chomeyl said...

bagus Iman, kecik2 rajin baco buku doh ;)

sarahfazalul said...

izza, bunga yang canteks and iman yang cumil..

kedua-dua 'bunga' ciptaan Allah yang indah. subhanallah

(^^,)

annie said...

iman dah pandai bace buku ^_^
rajin juge tgk tv..
hihi

Chik Na said...

rajin sungguh baca buku...bagus tanamkan semangat suka membaca dari kecik ;-)

suka tgk iman yg dah makin tembam..

aLyNnZ said...

hehe..lucu larr pic iman. sejuk mata memandang nk marah pun x jd..kiut pipi melayut..geram..member2 alin pun geram tgk iman tau..

aLyNnZ said...

nurul dh pernh jwb tag kasut feveret ker? lau lum sudi2kn larr jwb tag dr alynn k..

ummiaisyah said...

salam,
geramnya tengok pipi iman n some pic above.Nak jer merasai plman dok oberc..

NURUL IZZA said...

ummi hanie: akak, zaid tu nak terus jalan tu..Iman step by step.ekeke walker diharamkan ke? tak pasti pulak. kami pun tak beli pun.

ejan: ejan duk gile ke skg? ekekekek..nnt ada tulip, akan ku dedikasikan padamu..

cik oryza: usm sentiasa bunga. kt sini bulan 10 - 3 ssh nk jumpa bunga..=))

fa10: aahkan..rs mcm cherry blossom je.iza rs bunga kembang ikut negara.mcm jepun kembang dulu dr sini.kan kan?

YC: hahah ghajin koyok n kubey2 bbenarnyo.(amiiin..aminkan doa yc)

sarah: terima kasih..amiin =)

ani: rajin tgk tv tu yg lebih dr baca buku..huhu

chik na: tembam tu xtaula makan apa ;)

alyynz: insyaAllah akan iza jawab nanti.mekasih sbb ingatkan daku.cewahhh =)

ummiaisyah: salam..insyaAllah ada rezeki dpt merasa nanti.mana tau kan..

Alhamdulillah, terima kasih kerana membaca. Syukran Jazilan