RSS

Winter : Part 1

Maghrib jam 512 pm, Subuh jam 554 am.. Oh begitu lama masa malamku di musim sejuk ini.. Antara kesan-kesan musim sejuk..

- Kulit kering
- Kulit sentiasa gatal
- Kulit mengelupas
- Selsema ( yang ini belum kena lagi, minta dijauhkan.. Daku memang susah nak kena selsema, tapi once dah kena susah mau berhenti..seksa badan..)
-Malam makin panjang (tak berapa nak suka kerana aktiviti siang terganggu)
- ni yang paling penting... SENTIASA LAPAR>> tak tahu la pasal ape..asyek lapar je..dan roti satu bundle tu boleh habis dalam masa 1 hari je...ajaib kan..hihi..(bertambah gemukla diriku ini..)
- hah satu lagi, musim sejuk-sejuk ini suka sangat makan SARDIN.. apakah penyebabnya masih tidak diketahui lagi.. Bila dah terbau sardin, masyaAllah perut mesti berkeroncong aka menari dan menyanyi minta diisi.. Bila dah makan..masyaAllah..nikmatnya amatlah......

Itulah antara beberapa perkara pelik berlaku ketika permulaan winter ini..Hukhuk..

p/s: makin beratlah diriku ini, makin chubbylah pipiku ini..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

6 comments:

maryam izza said...

makin berat dan makin chubby membuatkan diri anda makin cumelll haha wink!

NURUL IZZA said...

kak eja:+ve thnikg..comil2..chubby pipi mcm akak kan..comey je..hihi..so kembalilah badanku seperti 1st year dulu..

muqay said...

asyik laparni kate org2 tua dahulu kala zaman pra purba. katanya nak dpt ahli baru.

betol kot.

maryam izza said...

dulu awak gemuk ker? chubby je kot haha... sejuk sungguh sekarang ye za

NURUL IZZA said...

miqdad : ameeen

kak eja: eeh xgemuk ke..tp yg pasti pipimmmg tembam..wakaka..sekarang suhu dah naik skit..xdela smpi -..jd xdela sejuk sgt pon

Lady said...

Ehem..ehem..ni petanda winter ke..petanda lain ni..tingin makan macam2 ya..~ eheh. Ada hud news kah??

Alhamdulillah, terima kasih kerana membaca. Syukran Jazilan