RSS

Lupe..

Petang jam 630 pm, sedang aku berdinner...teringat hari ni dah mula SPM. Aduh..lupa suda mau menelefon adikku.. Tengok jam laaa.. dah jam 830 pagi..ump dah masuk dewan dah.. Kakak apakah aku ini..terok betol..
Untuk adikku Nurul Sakinah Farhana Abdul Aziz aka adik, ganbatte ikimasss..chayok!!! Semoga berkat bangun pagi dan bebelan mama itu membuahkan hasil yang masak dan ranum.. Ameen ya dik..chayok!!!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

8 comments:

kak ija said...

gambatte ikimasss jugak buat adik za tuh... za itarakimass ape eh maknanya haha

NURUL IZZA said...

ganbatte - do your best rasa..
ikimsshoi - here we go..
itadaikimas - selalu diucapkan b4 makan.

(ni ilmu yg dipelajari ketika menonton drama jepun dan videoklip momusu)

maryam izza said...

oh kira mcm kita nak makan nak ajak orang boleh lah ucap itadaikimas kan haha... ilmu nak dapat banyak cara tengok drama pun boleh kan za

NURUL IZZA said...

eh bukan kak eja..
mcm kita baca bismillah...tp jepun ucap itadaikimas...gitula kot.hahah..dh nama gile kat nihon ni so tgk je drama nihon..hihi..dr situ terbitlah perkataan yg biasa diucapkan..(patt blaja eng elok2..ni jepunplak..)

xsilap za kan..itadaikimass tu thanks for the food..(ni xsure..)

maryam izza said...

habis perkataan tu kita boleh tak ucapkan za hu

za said...

boleh kot..hah sokmo za ucap..hihi..xsalah za maksd dia thnks for the food..

maryam izza said...

za itadaikimass tu ha'a thaks for the food... so boleh diucapkan ;) akk tengok dlm hana yori dango!

za said...

oh aah..itadaikimasss..wakaka suke je..oh hana yori dango meteor garden versi jepun..za tgk dh yg season 2 dan filem dia..okla..suke lagi cite hana kimi..suke2...

Alhamdulillah, terima kasih kerana membaca. Syukran Jazilan