RSS

Selsema

Bismillahirrahmanirahim..

Hari ini, hari paling memenatkan. Masakan tidak, abgfiz, saya serta Iman semuanya berada di linkungan tidak enak badan (ecece..macam endon plak ye..)http://www.emocutez.com Malam tadi jam 2 pagi Iman bangun untuk menyusu, tapi lepas tu Iman tak nak tidur. Huhuhu.. pujuk-pujuk tidur sekejap..lepas tu bangun lagi. adeiii..bila lama-lama tengok jam pukul 5 - dah sahur. Maksudnya dah 3 jam dia duk 'ok ek..ok ek..'. Bila dah subub tadi baru perasan hidungnya tersumbat. Alala..siannye anak ummi. Iman dah terkena selsema!http://www.emocutez.com

Cuaca sekarang sejuk, tambahan pula abgfiz masa lahir Iman sampai sekarang tak cukup tidur, sampai mata dah lebam, kepala naik pening dan sakit. Mungkin sebab itula..imunisasi menurun. Abgfiz biasanya kuat.saya pula susah nak sakit tapi bila dah kena selsema ni..susah nak berhenti. http://www.emocutez.com Kesian pula kat Iman. Bayikan..nak cakap tak reti, menangis ajala..

Moga-moga Iman hanya selsema.. abgfiz dah ke drugstore untuk pick up ubat Iman dan vit C untuk kami. Moga-moga..cuaca sejuk ni tidak membuat kami sakit..http://www.emocutez.comAmiin...




Kesian anakku..http://www.emocutez.com

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

5 comments:

ainzoo said...

Izza & Apis.. xpe. Dugaan bulan posa...Banyak2 minum air & amik Vit C tu ye...Take care..muah utk baby Iman..

NURUL IZZA said...

kak ain: lama xdgr kabar..bila pulang ke sini? amiin..dugaan bulan pose..take you too..

*muaaahs* dr Iman

.:TiNi:. said...

teringat masa k.tini duk kat US dulu. darjah 1 masa tu.masa tu adik-beradik k.tini dah 5 org. setiap kali tukar musim, mesti ada adik-beradik yg demam. huhu.

AshAnas said...

suruh hafiz sedut hingus iman, insya'Allah... hasben akak slalu wat camtu gak bl anas mcm ssh nak nafas sbb selesema....

NURUL IZZA said...

kak tini: itula kak tini.tapi tahun lepas..masuk autumn ke winter ke alhamdulillah kami xde pulak yg demam ke selsema ke.tahun ni je.mgkn sbb kurang imunisasi kan.kurg tidur, etc etc.harap2 winter semua ok..xmou sakit2 dahh..

AshAnas:dah..nasib baik buls yg pihak spital sedut Iman ms br lahir tu dep bg kt kami..guna yg tu je.tp kak, kdg hidung dia ok..tekak pulak byk lendir..sian dia..nk tidur lena pon xjd..sdihkan bila tgk anak sakit..mcm tula kot perasaan ibu2 kita ms kt sakit..waaa teringat plak kt mama

Alhamdulillah, terima kasih kerana membaca. Syukran Jazilan