RSS

Alhamdulillah selesai 1/2~ khas buatmu

Bismillahirahmanirahim

Alhamdulillah... sem lepas adalah sem terakhir abg menghabiskan coursework yang berlambak-lambak.. Dan... alhamdulillah, berkat kesabaran dan ketekunan abg lulus dgn cemerlang! (walaupun ada 1-2 paper sangkut). Omedetou!!! *clap clap clap*..

"Dah nak termuntah dah bila tengok buku..." Itula kata-kata yang sentiasa keluar dari bibir abg.. bukan apa, abg belajar tak habis-habis, tak sempat nak rehat. Habis degree dan belum konvo dah sambung master, master tak konvo lagi dah dapat tawaran datang sini.. makanya,... belajar tak putus-putus!
Datang US pulak macam-macam dugaan dan cabaran untuk dia selesaikan PhD. Menangis, melalak, menjerit, gembira, sorak menyorak, semua nyaa ada!

Tapi, ianya tidak terhenti di situ.. research di lab hanya start 5%, comprehensive exam menanti summer depan, seminar untuk sem depan, semuanya perlu dibereskan. Melihat abg menangis dikala ujian menimpa, melalak meratapi dugaan, membuatkan Iza yakin HANYA ALLAH sahaja tempat kita bergantung. Apa-apapun, Iza hanya boleh bagi semangat dan berdoa agar semuanya berjalan seperti yang dirancang.

Gambar terbaru mak buyung.. kaknini, puas hati boleh tgk? Hehehe... Gemuk tak gemuk, berat dah mencapai 53 kg ok!


p.s: banyak nak iza coretkan tapi kering idea pulak. dah datang banyak idea, iza post banyak2...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 comments:

lina said...

proud of u abg fiz! cnth terbaik utk adik2...good luck!! =)

aNiS tHe BumbleBee said...

waah..pegi berdua,kang balik berempat..cayalaaahh!!!

congratz to your hubby key.. :D

Ummi Shira (AshAnas) said...

Semoga korg tabah hadapi dugaan... Izza ngidam ape?

Anonymous said...

k.fa10 pun ada pengalaman suami menangis dlm selimut sbb terlalu tertekan dan takut! masa tu teringat pula peristiwa rasulullah mendapat wahyu...

Alhamdulillah, terima kasih kerana membaca. Syukran Jazilan