RSS

Iman Muizz

Bismillahirahmanirahim..

Sedar tak sedar dah besar dah Iman, dah pandai macam-macam.. Tapi kena selalu good manner depan dia, sebabnya semua benda kita buat, dia ikut.. hatta bercakap pun. Ada sekali saya duk sembang-sembang dengan budak-budak ni cakap beberapa patah perkataan korea, terus Iman duk sebut-sebut perkataan tu. Memang betulla kata mama saya, 'kalau kita nak tengok orang tu macam mana, kita kena tengok mak ayah dia..' Sejauh mana betul kata-kata ni, wallahu'alam. Tapi biasanya saya jumpa orang.. seperti mak bapak dia jugala..




 Suka betul duk belek-belek babydoll dia. Tapi kalau tak nak tu.. suka hati je buang ke mana-mana.




Kalau saya atau kami berada di ruang tamu, suka sangatla  bawa selimut, comforter dan bantal kat ruang tu, lepas tu duk baring dan selimutkan diri dan ucap.'nite nite'..=good night~!





Yang ni plak, tika kami (saya, ain, Iman dan Muizz.. kebetulan ain datang petang tu..) ke playground tepi rumah ni. Waktu tu cuaca sangat baik,  jumpa pulak orang ni dan anak-anak. Tak tahan tu, Iman duk tegur dan tilik-tilik anak lelaki ni.. (lupa plak nama dia ape..) Rupanya dia ni orang Costarica, itu pun saya tak bersembang.. Ain yang tukang sembang sebab saya dah masuk rumah dengan Muizz waktu tu..



Muizz dah pandai gelak-gelak dan sembang bila orang sembang. Dan.. dia dah nampak sangat boooolat~~!


 erk..kakak duk bercerita dengan adik..



Gambar Muizz terbaru. Baju 6 bulan ke atas baru boleh pakai.. yang lain dah tak muat~~

p/s: selesai sudah update Iman dan Muizz.. aktiviti saya dan anak-anak?? Tunggu saya punay banyak masa.. Sekarang memang masa sangat terhad.

Rahsia di hati tak siapa tahu (ceeewaaaaahh!!)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 comments:

Irfan said...

baju budak 6 bulan? pergh..

Abah Yie&Ummi Na said...

comelnya iman dan muiz ni :)

Nurul Izza said...

irfan : ikut ayah dia.haha

abah yie n ummi na: amiiin.biorla comey luar dan dalam =))

Alhamdulillah, terima kasih kerana membaca. Syukran Jazilan