RSS

Haih~~

Bismillahirahmanirahim~

Lama sangat saya tak buka blog sendiri, malas dan entah tak bermood. Ingatt nak tutup je blog ni tapi sayang pulak entry-entry lama. Ok, lately saya tak banyak masa dengan semua benda. Banyak masa dengan anak-anak je. banyak benda saya termisss. Saya sangat kagum dengan orang yang ada anak dan masih ada masa untuk mengupdate blog. Hehe.. *nampak sangat kemalasan saya disitu*

Dek kerana kemalasan saya mengadap pc, saya tak nyempat-nyempat nak habiskan drama korea saya 49 days, huh~ cite ni memang sangat menyedihkan tapi ada unsur fantasi atau kemengarutan disitu. Tapi tak leh lawan cite Autumn in my heart, episod pertama tu dah banyak air mata saya duk bazirkan. Ehek.. Honestly, cite tu memang setiap episod buat saya melalak menangis. Sedih nye...~~ *sob sob*


Drama 49 days ni ada 20 episod. aigo~~ lama mana tu saya nak habiskan. Huhu~~ cik Fizah , sila donlodkan untuk kakak mu ini supaya beta bisa melihat menonton bila ada masa ye *.*

Drama yang saya tertunggu-tunggu kemunculan nya..


 Ikemen Desu Ne aka Youre beautiful versi Jepun.




dan paling saya tertunngu-tunggu drama ni... Heartstrings aka you've fallen in me. Ya, saya peminat setia Jung Yong Hwa dan Park Shin hye (ala... hero n heroin youre beautiful)


Yang ini tengah airing tapi masih tak sempat nak layan.. dan ya, saya peminat setia Horikita Maki. >_<


Tapi.. persoalannya, ada masa ke saya nak layan cite-cite ini semua? Siang biasa saya selalu bersama Iman dan Muizz. Kalau duo orang tu tidur, saya pun nak tidur jugak. Kalau tak tidur, makanya saya mengantuk tahap kronik sekali pun, saya tak boleh tidur.. Sebabnya sentiasa terjaga-jaga di mana Iman. Ehek.. Waktu malam? aigoo waktu malam sementara tunggu isyak yang sekian lama (masuk jam 1040 malam) saya akan tidurkan Iman dan masuk je isyak, saya solat dan terus.. bing~! tidoooooo...

Dulu bolehla saya layan drama jepun korea bila-bila masa, sekarang masa itu banyak dengan anak-anak.. hehe *ibu mithali, ehukk..amiiin*

Perasan atau tidak, akhir-akhir ni korea sangat melonjak naik di mata dunia, sama ada drama atau artis (penyanyi). Tuh saya masih tak memahami kenapa sampai satu dunia kenal korea, ala... macam hindustan satu ketika dahulu, satu dunia kenal Syah Rukh Khan dan cite Kuch Kuch Hota Hai.. Tapi saya memang suka layan daram korea, jepun, hongkong (drama cina) taiwan waktu kecil-kecil lagi.. Seingat saya drama Jepun pertama saya layan, With Love, GTo. Kalau drama cina, banyak sangat sebab waktu balik skolah petang dulu, kami satu keluarga duk depan tv melayan cite cina. =)) Kalau seumur dengan saya waktu tu sedang bermain congkak ke, hide and seek ke tapi saya dok layan cite . Sebab tula... saya ni apa benda pun tak pandai main ;p


p/s: sape belum tengok drama 1 liTre of tears, sila tengok. Kisah benar dan sangat menyedihkan. Huhuhu Cite lama dah tapi masih saya sedih bila tengok.

p/s: tetiba update pasal cite korea jepun plak..... sekiannnn layan jeeeeee..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

Marlina Mohtar said...

saya pun seronok tengok cerita autumn in my heart dan 1 litre of tears. memang menangis bagai nak rak rasanya...especially 1 litre of tears tu :( kisah benar yg mmg menyayat hati...

aNNa said...

Baru2 ni Ejang sgt gilowkan Korean Movie jugee~~ Smpi jangkit kat adik, kakak, anak buah.. Aiyok!! Pembawaan tak bape baik...huhuhuh~~

Alhamdulillah, terima kasih kerana membaca. Syukran Jazilan