RSS

Dia sedang bermain

Bismillahirahmanirahim





Salji pertama pada musim sejuk tahun ini >.<









Iman~ sangat gembira bila menyentuh salji. 


 saya rimas bila memakai penutup kepala. =)




 sangat suka menggigit dan makan semua yang sempat masuk ke dalam mulut. Benda tu Azrina yang bagi, masukan buah/sayuran dalam tu, bagi Muizz gigit sambil hisap. Biasanya saya letak apple. Sampai separuh, dia tak nak dah~~



 Ini hasil kerja pembinaan bagunan dek Iman.



  Sambil ditemani oleh babiess. (punya banyak baby dalam ghumah ni)


 Tekun je baby teman Iman..


 Ayah jadi pembantu..


Tadaaaaa~~~ hasil kerja Iman dibantu ayah =))









Muizz's beloved blanket . Tak sah kalau tak ada!








Comot tapi masih hensem ~!


video
kami saling menyayangi~

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

5 comments:

~kamilah~ said...

besar dah IMAN....

pinky mouse said...

Muizz semakin besar semakin hensem....

ainzoo said...

gere la.. segho nok siyum jah pipi muiz.
Iman pun bsr dh..bilo nok maghi Labok ? :)

Aleyn said...

Bestnyer dia Iman main salji

lina said...

cepat je masa..besar dah budak2 ni..bilala makuda nak jumpa dpn2 nih..

suka sgt tgk video tu, iman syg adik dia..hehehe..gu girl kakak...=)

Alhamdulillah, terima kasih kerana membaca. Syukran Jazilan