RSS

The thing is..

Bismillahirahmanirahim

Alhamdulillah, Selamat Hari Raya dan Maaf zahir batin. untuk? Seluruhnya yang rajin membelek blog bersawang saya ni. Memang saya akui, kerajinan itu tidak mengatasi kemalasan saya untuk mengisi masa saya..untuk MENAIP. boleh pulak macam tu ya? Kekeke... Apa-apapun... kalau rajin .. saya 'surely' mengahntar berita untuk yng rajin memjenguk.

Aidilfitri kali ni kita biasanya menyambut dengan gembira tak kira tua, muda, kaya, miskin kan? Tapi aidilfitri di Mesir bagaimana ya? Saya tertanya-tanya bagaimana meeka menyambutnya di kala sang pengebom dan penembak di sana sini. Hebat nya ujian yg Allah turunkan pada mereka. Apala sangat kita jika nak bandingkan dengan mereka kan? Semoga ketabahan, kesabaran mengiringi mereka. Syahid mereka, Subhanallah. mampukah kita jika kita berada di sana? Wallahua'alam

Saya, akan kembali sebagai pelajar sekali lagi. Alhamdulillah... mmg banyak dan cabaran. saya tahu.. Belum mula kelas, cabaran dan rintangan dah terpampar di depan mata. Tapi keinginan saya mengatasi segalanya. Selagi abgfiz menyokong insyaAllah...segalanya boleh diatasi.


 Sehari sebelum raya, riuh rumah tokwan. Fenin maktok dan tokwan. Suara ummi pun makin naik.



 Pagi raya. semua pakat berkumpul raya di Penang tahun ni. Raya ke2 baru masing-masing pulang ke kampung.




Iman dengan muka 'epic' nya. Saba jela..

p.s: rindunya waktu saya ghajin berblog dahulu.. tunggula ..hehe

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 comments:

yatie chomeyl said...

smbung ngaji kat USM jugop ko izza?

Nurul Izza said...

kak ti..

aah smbg ngaji di usm balik.

Ummu Ammar said...

Salam Izza..

Singgah ke sini sebab rindu. Baca-baca entri lama Izza..Sungguh lama tidak singgah sbb kekangan masa..Memang rindu waktu mula berblog dulu..Ukhuwwah tanpa sempadan..Moga berjaya dalam apa yg dilakukan..

Alhamdulillah, terima kasih kerana membaca. Syukran Jazilan