RSS

Dulu dan Kini

Bismillahirahmanirahim

:)) Lama saya tak buka blog, saya malas. Malas nak buka laptop, malas nak mengadap laptop. Kalau dulu, dunia di hujung jari, sekarang.. dunia bersama anak-anak. facebook dulu boleh dikatakan setiap hari saya buka, sekarang seminggu sekali pun saya amat malas. Kekangan masa dan waktu..agaknya. Atau diri sendiri yang merasakan banyak membuang waktu...

Balik Malaysia, waktu sangat suntuk, adakah kerana di sini 12 jam-12 jam? Saya pun tak pasti. Tup tup dah petang, tup tup dah minggu akan datang.

Tiada apa yang baru dari kami melainkan anak-anak yang makin membesar> Alhamdulillah, Kakak Iman dah pandai membawa diri, boleh tolong saya sikit-sikit walaupun takla sepenuhnya. Cuma kalau berada di rumah Tokwan/ Tokma sikapnya terus berubah. Kalau di rumah, pandai mengemas mainan tapi kalau di rumah tokwan, Mak tok yang tolong kemas. Sabar jela.

Berbeza dengan Muizz, yang ni subhanallah.... ada je dia buat perkara yang grrrrrr naik geram saya dibuatnya. Kalau marah, buat muka seposen, jadi yang nk marah pun tak jadi. Allah.. sabar ajalah dengan kerenah anak0-anak.

Saya di Lincoln, duk fikir gemuk, sebab berat badan saya makin bertambah. Tapi bila jumpa saudara mara, semua cakap..'pasal apa badan macam tu jugak? Langsung tak berubah...?" Kekeke.... saya terfikir, agaknya sebab duk lari sana lari sini kejar Muizz kut yang badan sy maintain. Baju kurung 5 tahun lepas pun alhamdulillah masih boleh pakai lagi.

p.s: Hasanah duk minta say layan drama korea yang memang jarang saya nak layan. kekekke...



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

5 comments:

Nurul Hasanah said...

haha sweettt sangat cite tu

Confession of a Coffeeholic Momma said...

:D adjustments....

Atif said...

Akhirnya...hihi....adakah ni last entry?thn dpn bru ada entry baru?hihi...mcm k.lat....dh sonyap gitu je blog.m.a.l.a.s hihi

Atif said...
This comment has been removed by the author.
mamasadiq said...

Salam izza.. rindu ngak dengar celoteh izza di blog.. hehehe.. takpa, bila masa terluang update kan.. eiha pun ikut mood jugak update..

Alhamdulillah, terima kasih kerana membaca. Syukran Jazilan