RSS

1 Syawal 1433H

Bismillahirahmanirahim

Khas buat mak ayah yang senantiasa setia membaca dan membuka blog ni, juga buat adik-adik saya yang merindui Iman dan Muizz..

 Anak-anak di pagi raya. Ummi ayah bangun pukul 6, anak-anak turut bangun puk 6.





Gambar diambil sebelum ayah ke Belmont Center untuk solat sunat Aidilfitri. Dari awal pagi hingga ke tengahari, Iman langsung tak nak buka tudung. Maaf ye Cik Arr, baju tak dapat tengok sepenuhnya, sebab Iman tok sey buang tudung. 

Baju abgfiz dan Muizz, Izzul adik saya yang pilih  dan baju Iman Tokma,Ain dan Sakinah yang beli. Baju saya? Dah sedia ada di rumah, saya tak ada baju baru tahun ni :( Tapi tak apa, itu permintaan saya pun ^^. Baju melayu tu beli dengan orang kemboja yang dah bermastautin dan memang membuat baju melayu. Jahitannya kemas, harganya berpatutan. Kami menjadi pelanggan nya hampir 15 tahun, sejak adik lelaki saya berumur 10 tahun lagi. Lepas ni beli baju abgfiz di sini jela. Sebab saiznya sesuai dengan abgfiz.


Gambar ni saya snap tika dua-dua duk main. Sedang saya mengemas baju di closet, Iman terjumpa tudungnya terus suruh saya pakaikan kepadanya dan kepada Muizz. Yang kelakarnya Muizz pun suka tapi sekejap je. Lepas tu dia buang. Iman.. adik awak lelaki laaa....

p.s : Tahun ni kami tak buat open house. Tak de mood raya, mood nak balik je.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Alhamdulillah, terima kasih kerana membaca. Syukran Jazilan