RSS

Aidilfitri 1432H


Bismillahirahmanirahim~

Sedar tak sedar 1-2 hari lagi nak raya kan? Entah kenpa, sedih betul bila fikir ramadhan akan pergi. Entah sempat ke tak saya sambut ramadhan akan datang.. T_T

Dikesempatan ini, saya dan keluarga ingin mengucapkan Selamat hari raya aidilfitri buat semua sanak saudara, rakan taulan sama ada jauh dekat, Malaysia, USA, seluruh dunia. Maaf segala salah silap, terkasar bahasa, tersilap bicara, terbelit kata-kata, terguris perasan, terrobek hati, tersegala-galanya ter. Mohon ampun jika saya tak berblog walking, mohon maaf jika ada komen-koemn yang tak dibalas. Saya amat hargai komen-komen tersebut, cuma masa cukup terbatas untuk saya membalas dan berblog walking. Anak-anak lebih memerlukan saya disisi. ehek =)

p/s: makan ketupat rendang lemang ingat-ingatla kami yang jauh ni.

p/s: kalau raya sini jatuh pada hari Selasa, iAllah sempatla saya beraya dengan abgfiz, kalau hari Rabu, maka nya saya beraya dengan anak-anak jela. Abgfiz perlu ke field work. Apa-apapun, di mana pun kita berada, jauh dari kampung ke, kitalah yang perlu meraikan , biarpun bersama suami dan anak-anak.

p/s: adik-adik Lincoln, dan seluruh warga USA, jemput datang Lincoln =)

Salam aidilfitri buat semua. 

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

Chik Na said...

selamat hari raya!!!!

Aleyn said...

Selamat Hari Raya!!!!

Alhamdulillah, terima kasih kerana membaca. Syukran Jazilan